Kundedialog
Vil I levere den optimale kundebehandling hver dag? Så har I her muligheden for at udvikle metoder og teknikker, der kan motivere jer til at levere det ypperste.
Hvorfor kundedialog?
Nogle gange fungerer dialogen med kunderne, mens det andre gange nærmest føles som en kamp at finde en åbning. Har I brug for sikre teknikker, så I med garanti kan yde den bedste indsats hver gang? Lars Klingert giver jer indsigt i, hvordan I kommunikerer med mange forskellige typer af mennesker. I vil opleve at få større personlig gennemslagskraft i dialogen med kunder og en større målrettethed. Er I interesserede i at deltage i et foredrag eller kursus, der kun handler om gennemslagskraft klik her.
Indhold og form
- Spar tid – øg dit performanceniveau
- Forskellige kundetyper stiller forskellige krav – lær at udnytte egen fleksibilitet
- Lær at afdække kundens behov
- Brug konstruktive attituder, så I fremmer klar kommunikation
- Lær at håndtere konflikter og kundens utilfredshed konstruktivt
- Hvilken indflydelse har følelserne på jeres performance? Lær at bestemme selv
- Hvad betyder stemmen for resultatet af en kundesamtale, og hvordan kan du arbejde med den, så I også udtrykker det, I gerne vil?
Undervisningen er en spændende blanding af teori og praktisk træning. Der må forventes stor deltageraktivitet.
Efter kurset/foredraget har I fået
- adgang til redskaber, der forbedrer din dialog med kunden
- viden om, hvordan I forebygger og løser konflikter gennem kommunikation
- bevidsthed om konstruktive og ødelæggende attituder – til fordel for kundekontakten
- værktøjer til effektivt at klarlægge kundens behov
- en teknik, der gør, at I kan regne med øget gennemslagskraft, hver gang I kommunikerer med kunderne
En-, to- og tredages interne virksomhedskurser og interaktive foredrag.
Alle undervisningsforløb tilpasses altid den enkelte kundes individuelle ønsker og behov.
"Kundedialog" henvender sig til
Kurset/foredraget henvender sig til sælgere, konsulenter og alle, der vil have gavn af at optimere kontakten til deres kunder.